Co účastí v online kurzu získáte:
- ujasníte si podnikatelský nápad
- zformulujete si podnikatelský záměr
- zpracujete si marketingový mix (produkt, cena, distribuce, propagace)
- spočítáte si vše potřebné
- ověříte si, zda je podnikatelský nápad životaschopný
- a taky se seznámíte s dalšími účastnicemi/maminkami/podnikatelkami, které se mohou stát vašimi zákaznicemi, kamarádkami, obchodními partnerkami 😉
Témata jednotlivých setkání
1. setkání: úvod – potenciál vás jako podnikatelky a potenciál vašeho nápadu, produkt (co máte v plánu prodávat)
2. setkání: segmentace trhu, zákazníci (komu a kde budete prodávat)
3. setkání: cenotvorba (za kolik budete prodávat, počáteční vs. fixní vs. variabilní náklady, roční a měsíční cash flow)
4. setkání: propagace (komunikační mix: reklama, public relations, osobní prodej, přímý marketing, podpora prodeje), závěr
Jak to bude probíhat
- pokud vás kurz zaujal, rezervujte si místo (a případně si vyberte termín, pokud je v nabídce více běhů) a zaplaťte zálohovou fakturu, kterou obdržíte na email zadaný při rezervaci místa – po zaplacení obdržíte doklad a místo máte závazně rezervováno (účast můžete zrušit nejpozději týden před zahájením kurzu a platba vám bude vrácena v plné výši; v případě zrušení účasti méně jak 7 dní před zahájením kurzu, je účtován storno poplatek ve výši 100%)
- den před konkrétní akcí obdržíte na email odkaz, přes který se na akci připojíte
- kurz bude probíhat přes platformu Microsoft Teams
- každé setkání trvá 90 min, jeho obsahem je prezentace na dané téma, diskuze nad konkrétními příklady, zodpovídání dotazů, rady a tipy šité na míru účastnicím – z tohoto důvodu je kapacita omezená na max 6 účastníků (minimální počet účastníků pro spuštění kurzu je 4)
- témata jsou velmi obsáhlá, my si je představíme a probereme, ale hlavní práce bude na vás: vše promýšlet, aplikovat na své podnikání, plnit „úkoly“
Co potřebujete
- počítač/notebook
- připojení k internetu, prohlížeč ideálně Google Chrome
- ideálně kamera a mikrofon, ale není podmínkou (pokud vám nevadí, že budeme mít komunikaci omezenou na chat)
- chuť pracovat na sobě i na svém nápadu – z každého setkání si odnesete úkoly, na kterých budete pracovat a promýšlet je (úkoly jsou samozřejmě nepovinné, zpracováváte je pro sebe, ne pro lektorku)
Kdo se vám bude věnovat?
Mgr. et Mgr. Zdenka Barošová, máma a podnikatelka, zakladatelka Klubu podnikatelek ze Zlínska.
Podnikatelkám, jejich příběhům, plánům a strategiím se věnuje více než 10 let. Od r. 2012 lektorovala ve společnosti Počítačová služba s.r.o. rekvalifikační kurzy Základy podnikání, v rámci kterých přednášela témata Obchodní komunikace, Obchodní etiketa, Time management, Základy marketingu, Marketing na sociálních sítích, Nové trendy v marketingu, Jak zpracovat podnikatelský záměr.
Před nástupem na mateřskou a posléze rodičovskou dovolenou pomohla se zpracováním desítek podnikatelských záměrů a proškolila stovky lidí ve Zlínském a Olomouckém kraji. Aktuálně je na druhé rodičovské dovolené a pokračuje v činnostech, kterým se věnovala i před jejím zahájením: vlastnímu podnikání, ve kterém působí jako konzultant společenské odpovědnosti a rozvoji Klubu podnikatelek, kde organizuje vzdělávací akce, lektoruje poskytuje individuální konzultace a vytváří prostor pro setkávání podnikatelek regionu.